Loader
iParoles
Artist

Snoop Dogg - Snoops Upside Ya Head (Soopafly Remix)

Paroles

[Snoop Talking]

Aiyyo Soopafly, why don't you get work with one of them fly-ass remixes?

DPG style...Hahahaha...


[Nate Dogg]

Who's the man with the mic in haaand?

Who's the man with the masterlplaaan?

He goes by the name of Snoop D-O-G

He play the mic and these bustas fleee


[Verse 1, Snoop]

It's a whole-nother day, I'm back up in ya

Snoop D-O double G, I representah

Been away for a while but y'all know
I'm still doggystylin on Death Row (you know!)

Got things locked down, sold up

So If you plan on comin out, fool hold up

This a stick up, get up

They got yo shiz on the shelf, oh mine's too

And guess who they gon pick up

Some fools think they know they hit, but they don't

Some M-A's escape, some won't

Bumpin' heads with bustas

Where you from? EastSide, LongBeach, represent 2-1

The homie just got paroled

And he got more stories than the highway patrol

Tellin me about the money Suge Knight stole

But don't let that leak cuz, fool I get swole

I see you're tryin to get in, to get out

Put me up on game tellin me who gon' jack me

But ever since I was a puppy til I was paroled

I never had no other dogg pullin on my phone


Chorus:

Say Snoops Upside Ya head

Say Snoops Upside Ya Head (say what?)

Say Snoops Upside Ya Head

Say Snoops Upside Ya Head

Hold on, what's my name?

Snoop Dogg! Snoop Dogg! (Snoop...) x4


[Verse 2, Snoop]
I see these rappers in this game be doin way too much

Actin tough with this east-west coast stuff

See me, I'm all about my money man

I stay fly and dry

I don't get caught up in the rain

Cuz game (game) recognize game (game)

No matter where you from, we all can get dumb, insane

And turn the party out without a doubt

Unless you them fools who ain't got no clout

LBC and Beware Of My Crew

Cuz uh, we out there stuck on the crazy glue

Upside Ya Head like oops, Snoop's the lick

That you hear them bumpin in the hoops

You can't afford it homeboy, this is finished

I represented from V-A to Venice

So when it's timid and cold outside

Rely on the D-O Dub to put the heat in yo life


Chorus


Now bounce to this (Snoop Dogg!)

C-walk to this (Snoop Dogg!) Yeah...

Now bounce to this (Snoop Dogg!) Yeah...

C-walk to this (Snoop Dogg!) Yeah...

Yeah...know what...


[Verse 3, Snoop]

It takes a whole lot, to be number one

I can't walk down the street without my gun

I can't trust these fools, Fly, it ain't no fun

I'm sittin' up in court cuz somebody got DUMB

What really counts is how the crowd bounce

Go home and say Snoop rocked the partay

Nobody got killed, it's what got annouced

I guess they got a chance to see Dr. Bombay

But I keep my heat in case brothas get cold

Warm you up with the sheet, zip you up and roll

Now, Doggystyle records is now official

I'm gettin paper out the plizate with my initials

Shippin weapons overseas, I'm makin G's

With who you might call enemies

But I, see nothin funny about makin money

Cuz uh, we all know it don't grow on trees

So I...

Gotta get what I gotta get when I ?shake?

I'm up early in the morning with the homie Nate

Burning rubber down to get a new car

So don't get jealous when you see me in the double R


Chorus


[Outro, Snoop]

Now just ride to this, uh, bounce to this, uh, C-Walk to this

Uh, Whoo-Ride to this, uh, EastSide to this, uh, WestSide to this

Uh, Whoo-Ride to this uh, get'cha bang up

Yeah, Snoop Dub, baby, yeah, Snoop Dub, baby

Yeah, uh, yeah, Snoop's up, baby, yeah, all up in it

??? ??? ??? ???

DPG playa

Remix!

Soopafly, you can call him ???

Not the trackmaster, but the sackmaster

You know!

Snoops Upside Ya Head, say Snoops Upside Ya Head

Snoops Upside Ya Head, say Snoops Upside Ya Head (Snoop Dogg! Snoop Dogg!)

Snoops Upside Ya Head, say Snoops Upside Ya Head (Snoop Dogg! Snoop Dogg!)

Snoops Upside Ya Head, say Snoops Upside Ya Head (Snoop Dogg! Snoop Dogg!)

Snoops Upside Ya Head, say Snoops Upside Ya Head (Snoop Dogg! Snoop Dogg!)

(Snoop Dogg!)

(Snoop Dogg!)

Can ya have it?

(Snoop Dogg!)

And you all thought we fell off

(Snoop Dogg!)

??? ???? ??? ????

(Snoop Dogg!)

Takin it back to the hot spot

(Snoop Dogg!)

Gangsta Rap, all day, every day!

(Snoop Dogg!)

G's up, you know the rest

(Snoop Dogg!)

Haha...

Vidéo

Albums de l'artiste

Nuthin' But a 'G' Thang

Dogg Pound 4 Life

Afro Puffs

Natural Born Killaz

How Do U Want It

Bitches Ain't Shit

Let Me Ride

Life's So Hard

Big Pimpin'

Gz Up, Hoes Down

California Love

Made Niggaz

Wanted Dead Or Alive

New York, New York

To Live & Die in L.A.

Initiated/Thug Pound

Murder Was the Case (Remix)

Ambitionz Az A Ridah

All Bout U

Puffin' on Blunts and Drankin' Tanqueray

Doggy Dogg World

O.G.

Fuck wit Dre Day (And Everybody's Celebratin')

Never Had A Friend Like Me

Ain't No Fun (If the Homies Can't Have None)

What Would U Do?

Life is a Traffic Jam

Why

California Roll

This City

R U A Freak

Awake

So Many Pros

Edibles

I Knew That

Run Away

I'm Ya Dogg

BUSH Album Art + Tracklist

A Pimp's Christmas Song

Christmas In The Dogg House [Tracklist + Album Art]

Legend

Ten Toes Down

Don't Stop (COOLAID)

Super Crip

Coolaid Man

Let Me See Em Up

Oh Na Na

My Carz

Two Or More

Affiliated

Feel About Snoop

Light It Up

Side Piece

Kush Ups

Double Tap

Got Those

Let the Beat Drop (Celebrate)

What If

Revolution

Don't Stop

COOLAID [Booklet]

Have U Eva

'N My System

Six n'da Morning

Pop Pop Bang

Phenomenon

Happy Birthday

Dic Walk

N My Life Tyme

Best Friend

Sho You Right

Whats Yo Pleasure

It's Not a Secret

Keep'a Nigga High

Snoop World

I Can't Take The Heat

Gin & Juice II

Show Me Love

Hustle & Ball

Don't Let Go

Tru Tank Doggs

Whatcha Gon Do?

Still A G Thang

20 Dollars to My Name

D.O.G.'s Get Lonely 2

Ain't Nut'in Personal

DP Gangsta

Game Of Life

See Ya When I Get There

Pay For Pussy

Picture This

Doggz Gonna Get Ya

Hoes, Money & Clout

Get Bout It & Rowdy

May I

C-Walkin

Head Doctor

Tommy Boy

Change Gone Come

Too Black

Gangsta Walk

County Blues

I Will Survive

My Favorite Color

Me and My Doggs

Nuthin' But a 'G' Thang

Head Doctor

Gin and Juice

Eastside Party

Murder Was the Case

Ain't No Fun (If the Homies Can't Have None)

Doggfather (Remix)

Who Am I (What's My Name)?

Doggy Dogg World

Too High (Poly High)

Vapors

Usual Suspects

Keep It Real

Toyz N Da Hood

The Way Life Used To Be

My Own Way

Wonder What It Do

My Fuckin' House

Peer Pressure

I Don't Need No Bitch

Platinum

Boom

We Rest in Cali

El Lay

Gangbang Rookie

This Weed Is Mine

Wet

Take U Home

Sumthin Like This Night

Superman

Eyez Closed

Raised in da Hood

It's D Only Thang

Cold Game (feat. LaToiya Williams)

Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta)

We Rest n Cali

My Fucn House

This Weed Iz Mine

Bathtub

G Funk Intro

Gin and Juice

W Balls

Tha Shiznit

House Party

Lodi Dodi

Murder Was the Case

Serial Killa

Who Am I (What's My Name)?

For All My Niggaz & Bitches

Ain't No Fun (If the Homies Can't Have None)

Chronic Break

Doggy Dogg World

Class Room Intro

Checkin

Gz Up, Hoes Down

Pump Pump

Doggystyle [Comic]

Jack Off Hour [Intro]

A Word Witchya! (Intro)

Press Play

S.D. Is Out

Neva Have 2 Worry

Sexual Eruption

Life of Da Party

Waste of Time

Cool

Sets Up

Deez Hollywood Nights

Whateva U Do

Staxxx in My Jeans

Been Around Tha World

Let it Out

My Medicine

Ridin' in My Chevy

Those Gurlz

One Chance (Make it Good)

Why Did You Leave Me

Can't Say Goodbye

Nobody Better

Foolish

They Don't Hear Me

Let's Get It On

School On Lock

Get Yo Mob On

Whatchanogood

For the Love of Money

For Money

Jungle Boogie

Runnin from the Police

That's That Shit

Nigga

Put 'Em Up

Yes Indeed

Aqua Boogie (A Psychoalphadiscobetabioaquadoloop)

Hook It Up

Ghetto Vet

What the Game Made Me

From What I Was Told

Let's Ride

I Got the Hook-Up!

Down With You

Shake Somethin'

Would You Hesitate

Itch or Scratch

Keep It Real

Who Rock This?

Bump and Grill

Tell Me What You're Lookin' For

Call It What You Want

What You Need

Drama

We Got It

Bang or Ball

Sucker MC's

Fuck Tha Police

Big Ole Butt

6 'n Tha Mornin'

Knick Knack Patty Wack

Def Squad Delite/Rapper's Delite

I'm Still #1

I Need a Freak

Dopeman

Money (Dollar Bill Y'all)

The Show

I Wanna Rock

1800

Different Languages

Gangsta Luv

Pronto

That's Tha Homie

Upside Down

Secrets

Pimpin' Ain't EZ

Luv Drunk

Special

Malice N Wonderland - Thank You's

Men in Black

I'm Feelin' You

Dah Dee Dah (Sexy Thing)

Just Cruisin'

The 'Notic

Make You Happy

Escobar '97

Erotik City

Same Ol' Thing

Killing Time

Waiting For Love

Chanel No. Fever

Some Cow Fonque (More Tea, Vicar?)

M.i.b. main theme

M.I.B. Closing Theme

I Wanna Rock (The Kings G-Mix)

Protocol

That Tree

You're Gonna Luv Me

Pronto

Gangsta Luv

Murder Was the Case (Remix)

Natural Born Killaz

What Would U Do?

One More Day

Who Got Some Gangsta Shit?

U Better Recognize

Come Up to My Room

Woman to Woman

Dollaz & Sense

The Eulogy

Eastside-Westside

Hot One

Neva Left

Bacc In da Dayz

Promise You This

Trash Bags

Swivel

Go On

Big Mouth

Toss It

420 (Blaze Up)

Lavender (Nightfall Remix)

Let Us Begin

Mount Kushmore

Vapors (DJ Battlecat Remix)

Still Here

Love Around the World

Transition

Neva Left [Tracklist + Album Art]

Basketball

Cold Wit It

You Ain't A Baller

Put Me in Tha Game

It Ain't My Fault 2

Woof!

No Limit Soldiers II

I Ain't Playin

Ghost in the Dark II

Red Rum

Heaven 4 A Thug

It's a Riot

Assassin

Where Da Lil' Soldiers At ?

Buck 'Em

Trust Me

My Heat Goes Boom

Dolomite (skit)

Snoopafella

In Love With a Thug

G Bedtime Stories

Betta Days

Somethin Bout Yo Bidness

Bitch Please

Doin' Too Much

Gangsta Ride

Ghetto Symphony

Party With A D.P.G.

Buss'n Rocks

Just Dippin'

Don't Tell

20 Minutes

I Love My Momma

Don Doggy

Da Bo$$ Would Like To See You

Stoplight

From Tha Chuuuch to Da Palace

I Believe in You

Lollipop

Ballin'

Beautiful

Paper'd up

Wasn't Your Fault

Bo$$ Playa

Hourglass

The One and Only

I Miss that Bitch

From Long Beach 2 Brick City

Suited N Booted

You Got What I Want

Batman & Robin

Pimp Slapp'd

I Love to Give You Light

Bang Out

Drop It Like It's Hot

Can I Get A Flicc Withchu

Ups & Downs

The Bidness

Snoop D.O. Double G

Let's Get Blown

Step Yo Game Up

Perfect

Fresh Pair of Panties On

Promise I

Oh No

Can U Control Yo Hoe

Signs

I'm Threw Witchu

Pass it Pass It

Girl Like U

No Thang On Me

Can I Get A Flicc Witchu

Dogg House America

Not Like it Was

Fallen Star

Are You Ready?

Doh' Doh'

Unfucwitable

Doin' It Bigg

1st We Blaze It Up

Stoner's Anthem

Show You How A Gangsta Do

It's Getting Harder

Really Wanna Be With You

Straight Outta Compton

Fuck Tha Police

If It Ain't Ruff

Parental Discretion Iz Advised

8 Ball

Something Like That

Express Yourself

I Ain't tha 1

Dopeman

Quiet On Tha Set

Intrology

Think About It

Crazy

Vato

That's That Shit

Candy (Drippin' Like Water)

Get a Light

Gangbangin' 101

Boss' Life

LAX

Lil' Crips

Round Here

Like This

Which One of You

I Wanna Fuck You

Psst!

Beat Up on Yo Pads

Don't Stop

Imagine

Conversations

Intro

Tha Doggfather

Ride 4 Me

Up Jump Tha Boogie

Freestyle Conversation

When I Grow Up

Snoop Bounce

Gold Rush

(Tear 'Em Off) Me & My Doggz

You Thought

Vapors

Groupie

2001

Sixx Minutes

(O.J.) Wake Up

Snoop's Upside Your Head

Blueberry

Traffic Jam

Doggyland

Outro

Snoop's Upside Ya Head

Tha Last Meal (Intro)

Hennesey N Buddah

Snoop Dogg (What's My Name Part 2)

True Lies

Wrong Idea

Go Away

Set it Off

Lay Low

Bring it On

Game Court

Issues

Brake Fluid

Ready 2 Ryde

Loosin' Control

I Can't Swim

Leave Me Alone

Back Up Off Me

Y'all Gone Miss Me

Tha Dogg In Me

Bad 4 Me

Let the K Spray

Take Your Time

Faddin

All My Hoes

RMM

Ball Till We Ball

Because I'm Black

La La La Remix

Let Me Explain

Panties Off

Whats The Difference

Groove Thang

No Regrets

Happy Birthday

Dic Walk

Full Of That Shit

Never Had It Like This

Phenomenon

On Edge

Talkin' Loud

Weed N Wax

Cadillacs

Around The World

Miss Everythang

Whats Yo Pleasure

Ain't Nobody

Terradectacal

Ain’t It Man

Feel Like Heaven

Freestyle

Happy Birthday Pt. 2

Gangstas Don't Live That Long

Beautiful

Snoop Dogg (What's My Name Part 2)

Woof!

Lay Low

Down 4 My Niggas

From Tha Chuuuch to Da Palace

Bitch Please

Still A G Thang

Just Dippin'

Wrong Idea

Stoplight

Snoopafella

The One and Only

Loosin' Control

Gin & Juice II

Stacey Adams

G Bedtime Stories

Terrorist Threats

Don't Fight Da Pimpin'

What U Wanna Do

Don't Do the Crime

Flow

Get Crackin'

I'll Do Anything

iParoles © 2017